Pages

Monday, 17 July 2017

Raya Lagi.

Hai.

Another weekend passed by so quickly. Aku dah habaq kan aku p bts on saturday n picc on sunday yakni last night. Aik pelikla letak ayat terabur2 rojak nih haha. Ok ok back to story.

Sabtu yg lepas sblm zohor me n my husband bertolak ke bts dan zohor je di rumah k.sha. kak sha sangat rajin okey dia masak nasi kerabu, rendang ayam, pasta carbonara, bihun goreng, dan ada roti jala n kari ayam sekali yg tu order. Aku makan sekadar merasa semua sbb lepas tu kami ke gombak rumah cikram. Bukan ram ramizah yer hehehe 😁 tp makcik suami aku belah arwah ayah mertua ku. Actually tu first time aku dtg rumah dia. Cikram hidang makaroni goreng n spegetti angel hair dgn kuah sup tomato. Western food di hari raya hehe. Tp minuman arabic pulak sbb air kurma yg di blend. 💆 masa ni dh hampir mghrib cepat2 tumpang solat asar. Lepas tu kami ke rumah ayahmae d bukit antarabangsa. Pakcik suami ku. Makan nasi lemak mamati yg super sedap hehe. Ni kali kedua aku dtg. So dua kali dah dapat makan nasi lemak mamati yg sedap tu 😁😁 oh lupa nak catat kami semua adik beradik suami ku 4 buah kereta konvoi ke sanasini. Lepas tu solat maghrib surau area situ dan terus ke rumah kak sha balik. Balik tido hehe.

Ahad! Semalam.. Bangun pagi dah nak tengahari haha. A.yeen still off day. Disebabkan malamnya nak p makan kenduri, lunch aku masak laksa mee. Sedapnyeee puji sikit diri sendiri hehe. Sebungkus habis sekali hadap. Rehat2 siap2 pkul 7 gerak ke picc 4 biji kereta. Kenduri siapa? Anak kepada sepupu mama mertua ku, ayah abe. Tan sri mohd fatmi che saleh. Aku tak ingat pernah jumpe ke tak sblm ni. 😌 sbnrnya kan tu first time aku p majlis ongkaya. Omakaih meriah liplap. Tapi aku xdapek nak enjoy sgt sbb malam td aku sakit kepala. Makanan pun jd tak sedap padahal sume org served. Yg pasti semua orang kaya (kot) semua cantik² fuhhh. Patutla org cakap nak cantik kena banyak duit lol. Naaila alhamdulillah behaved macam biasakkk. Makanan apa? Memula ada starter rojak mee kuih lapis n kuih popia. Main menu nasi kenduri lah lauk apa tak nampak sbb a.yeen yg cedukkan aku riba naaila. Udang ada ayam ikan. Last pencuci mulut sagu gula melaka. Dapat perfume sorg sebotol. Kepala aku dah makin nyutnyut balik tu telan panadol tidoooo..

Dan harini a.yeen dah masuk keje balik. Aku melepek je la kat rumah dgn naaila. 😂

Sent from my vivo smart phone

No comments: